עיצוב מטבח

עולם הצבעים מרתק ומשפיע עלינו גם בלי שנהיה מודעים לכך. הצבע הכתום מרומם את מצב הרוח והכחול מעודד חשיבה ויצירתיות. הצבע השחור קשור לשקט ואילו הלבן מתקשר לטוהר. מה זה אומר על עיצוב המטבח וכיצד תוכלו לבחור את הצבעים שמתאימים עבורכם? על כך בכתבה.

להמשך קריאה

הלבן נותן תחושה של ניקיון. הוא מרשים, יוצר מרחב פתוח ויכול להיות הכי פונקציונלי. אם אתם נמשכים אל עיצוב מטבח לבן אבל חוששים מכך שיראו עליו כל כתם או תוהים אם הוא ישתלב בבית שלכם, אנחנו רוצים לעזור לכם. לשם כך אספנו תשע סיבות שיגרמו לכם לבחור במטבח מעוצב לבן בבית שלכם.

להמשך קריאה
טיפים לעיצוב מטבח קטן

עיצוב מטבח קטן יכול להיראות כמשימה מאתגרת. משפחות ישראליות רבות אוהבות את המטבח, את חוויית הבישול ורואות בו כמקום מרכזי. האם זה אומר שאין מקום למטבח קטן? ממש לא. בסגנון החיים האורבני מי שמעדיף לגור במרכז יצטרך להסתפק בדר"כ בשטח קטן. במיוחד עבורכם, בעלי המטבחים הקטנים, ריכזנו שלל טיפים שיעזרו לכם לחיות בנוחות עם המטבח הנוכחי שלכם.

להמשך קריאה

המטבח הוא המקום הכי חם בבית. התנועה בו מתמדת וכל המשפחה נכנסת ויוצאת ממנו בלי סוף. עיצוב המטבח צריך לשרת את בני הבית ובו זמנית להתאים בדיוק למרחב. כיצד עושים זאת? הצטרפו אלינו אל מסע מאחורי הקלעים של תכנון המטבחים.

להמשך קריאה

המטבח הוא החלל הכי חם בבית. הוא פעיל במהלך שעות רבות ביום ומשמש את כל בני הבית. חלום המטבח הישראלי מביא בחשבון את הסגנונות האופנתיים, את המפרט האיכותי ואת הצורך במשטחי עבודה רחבים. עיצוב מטבח יתאים לצורך האישי של המשפחה ובמאמר זה נבחן את שני האלמנטים, אי ודלפק, נראה מהם היתרונות והחסרונות של כל אחד ונעזור לכם לקבל את ההחלטה איזה פתרון הכי מתאים לבית שלכם.

להמשך קריאה