בחירת הצבע הנכון למטבח שלכם

הצבעים שניתנים לשינוי מול אלו שנשארים באופן קבוע

 

בבחירת צבעים למטבח יש להתייחס לצבעי הקירות ולצבעי הארונות. שניהם משפיעים על מצב הרוח ועל ההרגשה האישית. הצבעים של הקירות, הפריטים השונים והארונות משפיעים זה על זה. לעתים שינוי צבע הקיר יעצים את הנוכחות של הארונות לטובה ולפעמים להפך.

בעוד שתוכלו לשנות את צבעי הקיר לעתים קרובות אם תרצו בכך, את צבעי הארונות לא תשנו בזמן הקרוב ולכן לבחירה שלהם יש משמעות גדולה. כמו כן, כדאי לזכור כי במטבח יהיו מגוון פריטים כמו מכשירי חשמל, כלים, קופסאות אחסון קטנות והצבעים של כל אלה יכולים גם כן להשפיע על המראה הכללי של המטבח.

 

5 נקודות שכדאי להתייחס אליהן בבחירת צבע המטבח

 

בחירת צבעי הארונות צריכה להתקבל בתהליך העיצוב. תוכנת עיצוב חינמית “מודולית” מאפשרת לכם לבחור את הארונות שיהיו במטבח ולאחר מכן לשנות את הצבעים כדי לקבל את התמונה המלאה של המטבח העתידי שלכם. בבחירת הצבע תרצו להתייחס לנקודות הבאות:

צבעים ניטרליים

הצבעים הניטרליים נחשבים לבעלי חיי נצח ולכן הם יכולים להיות התחלה טובה לעיצוב. הצבע הלבן והקרם יאפשרו לכם ליהנות מבסיס שעליו תוכלו להוסיף תוספות שונות. ארונות בצבע ניטרלי יאפשרו לכם לבחור צבעי קירות בעלי תעוזה וכן פריטים שיהיו בצבעים עוצמתיים יותר.

גוונים ניטרליים בהירים משתלבים טוב עם האור הטבעי והם מכניסים תחושה של שפע ומרחב גדול, גם במטבחים קטנים. אם אתם לא בטוחים שתישארו בביתכם שנים רבות ואתם רוצים להסתכל על הטווח הארוך, כנראה שלא תטעו עם צבעים ניטרליים.

1

התאמה לשאר הבית

המטבח הוא חלק מרכזי בבית והוא לא מנותק ממנו. לכן, אחת השאלות שעליכם להעלות היא כיצד העיצוב והצבעים של המטבח ישתלבו עם שאר חלקי הבית. הדבר נכון במיוחד כאשר המטבח פתוח לסלון ושניהם נראים כחלל אחד גדול. אם אתם חולמים על בית בעיצוב מודרני, תרצו שהצבעים של המטבח ישדרו זאת ובמקרה זה מטבח כפרי פחות יתאים לכם.

כדאי להסתכל על סגנון החיים שלכם, לשאול מה מאפיין אתכם כמשפחה ולבחור את הצבעים שמשקפים את סגנון החיים שלכם. אם אתם משפצים את המטבח וכבר ישנם מספר ארונות ורהיטים כבדים בצבעים ובגוונים עם נוכחות משמעותית, התאימו את הצבעים החדשים לאלו הקיימים.

2

כמות האור במטבח

האור הטבעי שנכנס אל הבית ישפיע על הנראות הכללית של המטבח. אור נותן תחושה של מרחב גדול ומרווח ולכן אם אתם משפצים את המטבח הנוכחי ויודעים שאין בו כמות גדולה של אור, ההמלצה היא לבחור בצבעים בהירים.

אם נכנס למטבח שלכם הרבה אור, אם אתם בונים את ביתכם כך שבמטבח יהיו חלונות גדולים ואם אתם מתכננים שיהיו בו גופי תאורה רבים, תוכלו לבחור בצבעי ארונות כהים. נציין כי הצבעים הכהים יכולים להיות יפיפיים ונחשבים למודרניים ומיוחדים, אך אתם רוצים לאזן אותם עם תאורה מתאימה.

3

גודל המטבח

ככל שהמטבח גדול יותר כך הוא נראה מואר ורחב יותר. ככל שהוא קטן וצפוף יותר, הוא עלול להיראות דחוק ואז יש לחשוב על פתרונות שיצרו אשליה של גודל. במטבחים קטנים מומלץ להעדיף צבעי ארונות בהירים על פני כהים שעלולים לתת תחושה של צפיפות.

במטבחים גדולים האפשרויות גדולות יותר ובמיוחד כשהם מוארים (כפי שציינו בסעיף הקודם). כלומר, במטבח גדול תוכלו לבחור גם בצבעים כהים וגם בבהירים, לפי האהבה שלכם ובהתחשב בשאר הסעיפים שציינו.

4

החדשות הטובות הן שאתם לא חייבים לבחור בצבע מטבח אחד. אתם יכולים להחליט שיהיה צבע "מוביל" ולשלב צבע נוסף שיופיע כיחידה או מספר יחידות. שילוב הצבעים יכול להיות דרך מעולה לעצב את המטבח בצורה שונה מהרגיל.

אם אתם לא בטוחים כיצד ייראה שילוב של צבעים שונים במטבח, היכנסו לתוכנת עיצוב חינמית “מודולית” לראות את האפשרויות השונות, שמרו את קבצי העיצוב והשוו בין שניים או יותר או בקשו בפגישה עם אחד המעצבים המוסמכים של מודולר מטבחים.

לחצו כאן לאתר החברה

תוכנת ״מודולית״ לעיצוב עצמי

טל / וואטסאפ: 0733-744744

5